Wat is jouw verhaal?

Luisteren
Hoe luister jij naar wat je klanten vragen en over je zeggen? Communicatie begint met luisteren. Écht luisteren kost tijd en moeite.

Delen
Heb je een verhaal wat je wilt delen? Simpelweg de wereld in toeteren hoe uniek jouw product of dienst is werkt online niet. Jouw verhaal moet je klant écht helpen of inspireren. Op internet noemen we dat content.

In gesprek raken
Op internet ontmoet je klanten rechtstreeks. Jouw verhaal vormt de basis voor het gesprek wat je met hen aangaat. Niet 1 keer, maar steeds weer. Zo leren ze je kennen en vertrouwen. Doe je dat goed, dan delen zij jouw verhaal weer met anderen.

Boeien en binden, dat is de uitdaging!

Jouw verhaal (content) in heldere woorden, op het juiste moment én via het juiste kanaal. Dat vraagt om keuzes. Daarbij help ik je graag.

Een contentstrategie
Daar begint het mee. Eigenlijk is dat hetzelfde als een communicatieplan. Daarin beschrijf je waarom en voor wie je content aanbiedt en hoe je daar als organisatie mee omgaat. Zo krijg je grip op je doelen en doelgroepen, creëer je overzicht en maak je resultaten meetbaar.

Elke boodschap draagt bij aan jouw zichtbaarheid
Je contentstrategie vormt de basis voor het creëren, beheren en publiceren van waardevolle informatie, zowel online als offline. Op zo’n manier dat elke boodschap een wezenlijke bijdrage levert aan de zichtbaarheid en vindbaarheid van jouw dienst of organisatie.